fbpx

Prečítajte si podmienky sťažnosti 

Sťažnosti

Základné informácie:

  • Čas reklamácie: 1 rok

  • Adresa pre sťažnosti:

  • LiderStal Bieniek Wojciech

  • Stare Rybie 10

  • 34-652 Stare Rybie

 

Ďalšie informácie:

Ak má zakúpený tovar fyzickú alebo právnu chybu, máte právo ju reklamovať prostredníctvom záruky. Svoju reklamáciu predložíte nám ako subjektu zodpovednému za prijatie a vybavenie vašej reklamácie. Naša zodpovednosť za predaný tovar trvá 1 rok od okamihu, keď vám bol tovar odovzdaný. To znamená, že ak sa vada prejaví alebo ak v tejto lehote zistíte vadu, môžete sa na nás obrátiť s reklamáciou veci do 14 dní.

V reklamačnom liste uveďte: svoje osobné údaje (meno, priezvisko alebo názov spoločnosti) a kontaktné údaje (adresu bydliska/sídla, telefónne číslo, e-mailovú adresu), dátum reklamácie, dátum zistenia vady, popíšte vadu – dôvod reklamácie, priložte fotografie reklamovaného tovaru a zistenej vady a uveďte, aké sú vaše požiadavky. K reklamácii priložte pokladničný doklad alebo faktúru s DPH, a ak nemáte k dispozícii ani jeden z týchto dokladov, priložte iný doklad o kúpnej zmluve s nami. Môže to byť napríklad výpis z bankového účtu, z ktorého ste reklamovaný tovar zaplatili.

Pri uplatnení reklamácie môžete požadovať jeden z nasledujúcich štyroch krokov: výmenu tovaru za tovar bez vady, opravu tovaru, zníženie ceny, odstúpenie od zmluvy – ak je vada závažná. Za určitých podmienok sme však oprávnení ponúknuť vám aj iné riešenie, ako ste si vybrali. Môžeme vám napríklad namiesto zníženia ceny alebo odstúpenia od zmluvy ponúknuť výmenu vadného tovaru za tovar bez vád, a to bezodkladne a bez zbytočných ťažkostí pre vás, alebo odstránenie existujúcej vady. Podrobné ustanovenia nájdete v článku 560 Občianskeho zákonníka.

  • Poskytované služby Článok 38 zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov:  

Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov alebo zmluvy uzavretej na diaľku, pokiaľ ide o zmluvy: (1) o poskytovaní služieb, ak obchodník vykonal službu v plnom rozsahu s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím plnenia informovaný o tom, že po vykonaní služby obchodníkom stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

Sťažnosť môžete doručiť priamo do našej kancelárie, poslať ju doporučenou poštou (najlepšie s doručenkou) na túto adresu: Wojciech Stare Rybie 10, 34-652 Stare Rybie.

Sťažnosť posúdime do 14 kalendárnych dní od jej podania.

 

POZOR!

Vynakladáme maximálne úsilie na to, aby obrázky a popisy výrobkov v našich ponukách zodpovedali skutočným charakteristikám, vlastnostiam a účelu použitia predávaných výrobkov. Popisy výrobkov pripravujeme na základe informácií získaných od výrobcov. Ak si všimnete chybu v popise alebo máte pochybnosti o jeho správnosti, informujte nás, prosím, e-mailom na adrese: biuro@liderstal.sk.

Zároveň by sme vás chceli informovať, že vzhľad tovaru prezentovaný na fotografiách v našich ponukách sa môže mierne líšiť od jeho skutočného vzhľadu (farba, proporcie atď.). Je to spôsobené nastaveniami zariadení a médií, ktoré obrázok vysielajú/zobrazujú, a individuálnym vnímaním každého z nás. Rozdiely vo vnímaní nemôžu byť dôvodom na reklamáciu zakúpeného tovaru.

Radi by sme vás tiež informovali, že fotografie etikiet výrobkov sú len ilustračné a ich účelom je ukázať fyzické vlastnosti príslušného tovaru. Všetky údaje na nich uvedené, ktoré sa týkajú sériových čísel, čísel šarží príslušného tovaru atď., by sa mali považovať len za ilustračné. Rozdiely v sériových číslach položiek vyfotografovaných a umiestnených v ponukách a položiek skutočne dodaných kupujúcemu nemajú vplyv na súlad tovaru so zmluvou a nemôžu byť dôvodom na reklamáciu. 

0
    0
    Košík
    Váš košík je prázdnySpäť do obchodu